2009-03-14

Dagen den 14 mars

I dag har vi haft lite omvårdnad av vårt hem kan man säga. Fixat ny förvaring under trappan, tvättat och plockat undan både här och där som behövs ibland. även hunnit göra vällingboy ala Loke ( mjölk & oboy), förbereda inför morgon dagen lite bakat en sockerkaka. Fixat kvällsmat och gjort min goa potatisgratäng. Syster har varit här och förgyllt min tid lite. (se det som ni vill)
Nu sussar små kidsen så gott och gubben har också lagt sig klockan inte ens 21 !!! Jag ar nog kört med honom idag ;) jag ska pyssla lite till sedan ska jag också nanna kudden min skall ju upp tidigt imorgon för då bär det av till Sturup och där blir det rally i massor jiiipppiii. Det var nog allt för stunden! / Melsvammel

1 kommentar:

  1. du får gärna skicka receptet på din potatisgratäng för den är smarrig!! =)

    SvaraRadera