2009-03-25

lunch på stan & telefon


Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit en sväng på banken och fixat med min räkningsdosa, skulle betala en räkning men detta ville banken inte göra till mig, jag blir så j-la trött på denna banken, så jag har gjort det nu ikväll! Så då är man ett par tusenlappar fattigare, men vad gör man inte för lite semester med familjen!
Har dessutom lunchat på ett mysigt café med en kompis och det var super duper trevligt, tack för trevligt sällskap och pratstunden, hoppas att vi kommer att göra om det igen!
Nu har vi äntligen telefon som fungerar för in/utgående samtal och den har gått varm ikväll kan jag lova, en gammal väninna ringde och gav mig ett mycket dåligt samvete med all rätt!!! Jag skulle tydligen ringt henne för fem månader sedan ops tiden går väldigt fort!!!! Förlåt mig jag lovar att ringa dig innan det gått fem månader!!!
Med ulltussen Sally är det bara så bra det kan vara med tratt och elende, men hon tar antibiotikan hur lydigt som helst och finner sig att ligga i sin hage som är ihop byggd med lock och allt, rätt skönt att komma undan kidsen som är lite stimiga ibland! Sally har fått vara ute ett par timmar för att träna att gå på benet och hon är riktigt duktig! Men just nu så ligger hon på favvo platsen ryggstödet på soffan det är värdigt för en Sally prinsessa!!!
Gubben min är visst ute i garaget och försöker mecka ihop sin ögonsten och hoppas han nu får ihop den, han har ju skruvat av mer än tre skruvar och då hade jag aldrig fått ihop den men det kommer min gubbe att klara av för han är ju så duktig!
Ha det nu tills vi ses och hörs nästa gång kram/ Melsvammel

1 kommentar: