2009-03-15

15:e mars Årets första rally och våfflor!!


Jaha, då var det bara att stiga upp när klockan ringde 6.30 idag, för vi skulle komma iväg till Sturup. Nä vi skall inte ut och resa hade varit härligt; ) nä vi skulle se på barnens morfar när han körde Årets första Rally.
Det var super kul att komma iväg och vi var på plats innan det började bara en sån sak, så vi såg allt från början men vet dock inte hur det gick för morfar för vi gav upp innan det var slut då hade morfar ett lopp kvar att köra... .
Det var minsann rejält kallt, blåst men inget regn alltid nåt!!! Frös gjorde vi inte heller för vi hade massor av kläder på oss!
Hade mumsig matsäck ,kaffe, varm oboy, saft, frukt och hemmabakad kaka med oss allt nästan slut när vi kom hem, barnen tycker det är mysigt med picknik.
Alla vägar bär ju till Eslöv men ibland tar det längre tid och så tänka sig likaså idag vi hamnade på våffelkalas hos barnens farfar och farmor och det var super mumsigt och gott, man var visst lite hungrig utan att veta om det!
Väl hemma så var det bara till att tvätta allas ytterkläder för det var så lerigt, så just nu väntar jag på att få hänga den tvätten sen ska kidsen få lite att äta sedan hoppa i säng för imorgon är det måndag igen, helgerna bara springer iväg.
Ny arbetsvecka lurar runt hörnet men sen efter den så skall jag ha semester det skall bli skönt det vill jag lova det behöver jag känns det som.
Nä nu ska jag ta tag i verkligheten här för klockan börjar bli dax för det. Men alla jag har träffat idag tack för en mycket bra dag, hoppas vi träffas snart igen, ha de tills dess!!!
Många kramar från mig till er!!! / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar