2009-03-20

19 mars stendöd telefon.....

Hejsan hoppsan där ute!
Ja, vår hemtelefon har tagit semester nog följt med syrran till Thailand!!!!
Den fungerade igår för inkommande samtal men ej utgående och jag tänkte jaha vi har glömt att betala räkningen, men inte det heller, dras på autogiro!
I dag fungerade inte telefonen för utgående och inte inkommande heller. Det kommer att vara super tyst för de som ringer hit tror att vi inte är hemma för det går fram ringsignaler hos den som ringer hit.
Mamma ringde på min mobil, skulle ringa upp på hemtelefonen hon försökte tre gånger inget ring hos oss inte!!!! Stendöd är telefonen!!!! Inte ett ljud!!!kom från vår telefon!!!
Gubben min ringde då Telia men enligt dem så är det inte deras ansvar längre då vi bytt telefonoperatör ja men enligt Telias egna papper som de skickat till oss så ska detta ske den 25:e och mig veterligen så är det bara den 19:e idag alltså 6 DAGAR utan telefon hur fasen ska
det gå ;)
Tur att man lever på 2000-talet och har en mobil och att de flesta andra oxå har det! Så jag kan ha kontakt med omvärlden! Nog svamlat om detta lyxproblem som det egentligen är!
ha det bäst tills vi ses och hörs Kram / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar