2009-03-24

24:e mars Vad är detta!!!????

Hejsan hoppsan!
Gubben min väcker mig vid sju tiden och meddelar mig att det snöar ute! Jag sa bara hmm visst, men när jag tittar ut ser jag till min förvåning att det visst snöar och det är en hel del faktiskt!!!! Men det har slutat nu och det har blivit riktigt fint väder blå himmel och solen är framme hoppas att detta var sista snön innan våren kommer på riktigt.
Med ulltuss är det hyfsat bra hon ligger en hel del på sin nya dyna och vilar men det skulle hon ju göra.
Hon tränar på att ta sig ut från sitt fängelse då och då! Hon är minsann rätt så stark och envis hon är ju katt så det är ju inte så konstigt, vadå vara instängd på detta visset är ju inte värdigt enligt henne!!
Men när båda kidsen är på dagis ska hon komma lös lite och få röra på sig! Hon var riktigt duktig i morse när hon fick sin antibiotika hon tog det utan protester, jag är riktigt stolt över henne, Hon tränar på att lära sig att jama och det tror jag hon kan innan denna veckan är slut!
ha det nu så bra tills vi hörs nästa gång kram/ Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar