2009-03-29

lite bilder



här kommer lite bilder som jag pysslat ihop! Det är så himla skoj att göra detta, så mitt vanliga pyssel ligger nere för tillfället men får se om jag kanske tar fram det nästa vecka får se! Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, ulltussen Sally läker fin fin ihop på sitt lilla ben, ska ta stygnen nästa torsdag sen kanske hon slipper tratten!! Goda vänner kan man ju inte få för mycket av, vi har fint främat från 08-landet över helgen och det är alltid lika trevligt;)
Saknar min ena halva lilla syster för hon är fortfarande på rymmen med en kompis i Thailand och har det bra, men hon kommer hem tidigt tidigt fredag morgon hoppas hon orkar hälsa på mig fredag kväll så vi kan prata lite skvaller och äventyr samt dricka lite kaffe!
nu får det vara färdig svamlat för den här stunden, måste fixa kvällsmaten som idag blir Tacos till allas stora glädje!!
ha det nu bäst tills vi ses och hörs kram / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Vilka sajt använder du för dem digital scrapbookingen? Jag har hittat några som ser intressanta ut...

    SvaraRadera