2011-01-10

tränat...yes!

Jag har varit super dålig på att få iväg mig själv till att träna, tappat bort motivationen någonstans bland allt julstök och kalasfirande i december! hmmm...fort går det att hamna i fel/gamla vanor igen...syster och jag gjorde ett halvseriöst försök i början på förra veckan, men ack det gick inte alls=) (blev fika istället=)
syster och jag bokade i fredags att på måndag drar vi iväg och tränar och gissa vad vi kom faktiskt iväg idag, fast motivationen var dock inte på topp, men jag vann över den "lille fule" på axeln som tycker jag ska vara hemma och slappa 1-0 till mig...jag ska vinna fler slag mot den "lille fule". Jag är glad att jag kom iväg, för det är riktigt skönt nu efteråt så nu ska jag njuta av mitt goa te och se om det finns något bra på tv!
Kramar från/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar