2011-01-01

Gott Nytt År !


Jaha då är det visst 2011 och jag hoppas att detta året kommer att bli ett riktigt bra år, för alla som jag känner och för mig =)
Vi hade en trevlig nyårsafton i goda vänners sällskap, mycket mat och en massa skitsnack, så som det ska vara, även en del wii spelande medan vi väntar in tolvslaget, inga raketer vi hade, men vi var ute och tittade på alla andras fina smällare=)
Men det var ta mig tusan kallt så det var en snabb runda ute för att fira in det nya året med skumpa och skål=)
Kramar en trött /Melsvammel

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig också.
    Det var både kallt och blåste
    som fasen inatt. *brr*
    2011 blir nog ett redigt kanonår!
    Sköt om dig ... jag ringer dig
    en dag ... har något väldigt roligt
    att berätta för dig som hände mig för
    några dagar sen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!
    Jag tror du har gjort helt rätt val.
    Jag får reda på mitt tidigast nästa
    vecka, så jag söker andra jobb under
    tiden.
    Tack själv för théstunden. Det måste
    vi göra om fler gånger. Nästa gång kanske
    du kan visa hur en sockerkaka ska bakas! *s*
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera