2011-01-14

16 år


Idag är det fredag och första skolveckan efter jullovet är slut, det känns redan som det var evigheter sedan man hade jullov. Nu är det bara fyra veckor kvar i skolan, och vi läser de sista två kurserna, arbetsmiljö är den ena och den är intressant men inte helt enkel, sedan nästa vecka drar vi igång med geriatrik, det ska bli spännande=)
Idag är det hela 16 år sedan jag träffade min man på dansstället Jägersbo=) Jag kan inte riktigt förstå vart tiden har tagit vägen, hur kan det redan gått 16 år? Men vi har ju hunnit med en del vi har ju fått de allra finaste man kan få...våra älskade söner och varandra och detta har vi ta mig tusan gjort riktigt bra!
Jag vet att jag älskar min make även om jag inte alltid är så bra på att vissa det min kärlek till honom är rak och sann, det är bara jag som krånglar till det ibland=)
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar