2011-01-30

barnlediga!


Ja idag efter simskolan så var det dax att överlämna våra charmtroll till farfar och farmor så jag och maken kunde få lite kvalitets tid för varandra och det behöver vi verkligen=)
Vi drog in till stora staden Malmö och började kvällen med att promenera bort till biografen och hämta ut biljetterna sedan vidare till stället där min make hade bokat bord, jösses sådan god mat tre rätters och en god öl till detta och det bästa av allt är att vi är barnfria och kan sitta och njuta av varandras sällskap=)
Sedan blev det allt en stund på puben med innan bian började, det var trevligt och god öl här med, vad jag njöt av att vara ute med min man!
Vi såg filmen The Tourist och den var klart sevärd, vi ska gå på bio lite oftare framöver för sist jag och mannen min var ute på bio tillsammans är minst tre år sedan. Vi har ju varit med barnen men det räknas inte riktigt=) Så nu är där en film vi vill se med barnen trassel och så två andra filmer som kommer längre fram i vår, så jag ser fram emot ett trevligt bio år med maken min=)
L har varit på barnkalas hos R i eftermiddag och M och maken har spelat spel och jag har försökt att plugga jag blev klar men vet inte om jag är helt nöjd än! Får läsa igenom det en gång till innan utskrift!
Kvällsmaten idag bestod av chiliconcarne ja va gott det är, den lär ju vara ännu godare imorgon!
Nä nu är det film på tv som gäller!
Kramar från en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar