2011-01-06

snö och tår!


Idag vaknade man på ett toppen bra humör ändå tills man såg ut hur mycket vitt som trillar ner från himlen!...vad har hänt här idag då?...inte allt för mycket...mycket slappande på fm och en bit in på eftermiddagen! (blev trött på snön) så vi har spelat spel, tittat på tv, fyllt på skåp och skafferi och haft väldigt mycket sjukstuga två tår som behöver omsorg. M har riktig otrevlig nageltrång så där har vi tagit hål så tån kan kräka ut det sjuka!? (M:s egna ord) L skadade sin lilltå, så blodet forsa om man frågade honom!? så lite omplåstring har det varit!
L har också läst för mig idag, han läser ju för tusan denna lille parvel, när det passar honom!
Vi har hunnit med att skotta lite snö, inte jag denna gången utan maken min! Jag har plockat och fixat med lite smått och gott på måndag tror jag att julen den åker ut med dunder och brak.
Kram från en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar