2011-01-04

Ska jag...Ska jag inte???

Vanlig tisdag eller inte???
Idag har jag eller rättar sagt igår kväll så var jag tvungen till att fatta ett svårt beslut (borde inte vara svårt men ibland är det) som jag har bollat med ett par olika personer och jag har nog tagit rätt beslut=) Det känns bra nu när jag har bestämt mig...och tackat ja!
Idag har jag för övrigt varit hos min kursare på The och en massa skitsnack och skratt, gud va trevligt det var och tiden den flög sin väg, detta måste vi göra om=)
Nu i eftermiddag tillbringade jag och mina små stjärnor hos frissan, M älskar att bli ompysslad och sitter nästan och somnar, det gjorde han som liten kille, då fick jag hålla huvudet frissan klippa. Raka motsatsen till detta är L han kan knappt sitta still den stund som krävs och vänder och vrider sig som en liten mask! Men idag satt han som ett ljus han läste tidning en heminredningstidning! Jo L har börjat läsa så smått ljudar sig fram. Detta är jättekul och killen är ju nyss fyllda fem=)
Jag är stolt över båda mina barn även om de är väldigt olika i mycket, men det är väl det som är själva utmaningen och charmen med att vara förälder=)
Kramar från en nöjd/Melsvammel

1 kommentar:

  1. Du har helt klart tagit rätt beslut!
    Visst är det charmen att ens barn blir
    så olika. Mina tre är alla så olika.
    Men ändå lika på nån vänster.
    Vad sägs om att ta en lite fika på
    tisdag när vi börjar skolan igen?
    Sköt om dig
    Kram

    SvaraRadera