2011-01-25

Elsäkerhet & HLR

(här har vi henne mini-Anne)


Idag så tog min make MC:n till jobbet, så jag fick ha hans bil och fick även äran att lämna barnen på dagis och fritids/skola och det var ingen höjdarstart på dagen idag...men till slut så var jag på skolan och fick mitt morgon kaffe sedan följde ett par timmar om elsäkerhet, det var rätt intressant.
Efter lunchen så stod HLR på schemat och vi fick av skolan vars en mini-Anne sen började vi träna HLR det var riktigt kul men ta mig sjutton riktigt jobbigt att hålla på i två minuter, tänk om detta händer på riktigt ja då ska man hålla på tills ambulans anländer och det är ju troligen mer än två minuter! Så nu kan vi träna regelbundet själva, men frågan är kommer man att göra det? Man kan ju hoppas att man gör det! Kanske skriva in det i almenackan.
Nä nu ikväll så händer här inte så mycket...kvällsmaten avklarad, det blev pannkakor...men jag är ta mig sjutton sugen på chiliconcarne måste ha det någon dag=)
Strax läsa igenom vårt grupparbete som ska redovisas i morgon, jag är då verkligen inte glad att stå där framme och redovisa men det går bättre och bättre så det kommer att gå alla tiders imorgon=)
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar