2011-01-27

Tankar!

Ja då sitter man här igen en stund medans man väntar på kvällsmaten ska bli klar, idag blir det lasagne=)
Ja nu är det snart fredag igen och vad händer i helgen då? Inga större planer tror jag! Det vore kul att få komma iväg och göra något roligt, men vad har jag ingen aning om! Jo på lördag är det simskola för L, men sen då, söndag ska L på kalas hos R hoppas de får roligt!
Själv så har jag lite plugg som ska göras imorgon är det självstudier och några timmar i helgen får jag nog lägga på skolarbete som ska in på måndag!
Men herre jösses vi har inte många dagar kvar nu...(två veckor, men vi kommer att vara i skolan 4 eller 5 dagar)är ju snart klar och tar examen, men det ska inte firas nämnvärt! Avslutnings lunch i skolan sen hem ett par timmar sedan vidare ut och äta med klassen på kvällen det ska bli super trevligt=)
Sen börjar verkligheten...jag kommer att sakna skolan och många av kursarna, alla våra fika stunder=)
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar