2011-01-23

Grå räsern


Ja idag har vi hunnit komma till veckans sista dag...söndag...då är det ny vecka i morgon och nya tag i skola ( som närmar sig sitt slut, med stormsteg) och på min att bli lång och smal diet. Det har verkligen inte varit en helg i lång och smal tecknet men som sagt nya tag i morgon...har ju tyvärr redan hunnit sabba det idag genom att min älskade make kom hem med lösviktsgodis, det som är så gott ju! Dessutom bakar vi i skrivabde stund dubbel sats kanelbullar MUMS =)
Men dessa ska mannen min ha med till jobbet, men jag får väl passa på att ta några till eftermiddagens fika=)
Jag har också hunnit fixa lite med min grå räser, jag har nog haft en rullande soptipp jag allt för jag hittade: ett par olika inköpslistor, strumpor, vantar, termobyxor, godis papper, klubbor, en del leksaker, mina snygga solglasögon som något barn haft sönder och M:s badkort som har varit försvunnet i ett år! Ja jag säger då det, det som göms i min bil kommer fram någon gång haha! Jag våt torkade också så nu är min räser skinnande ren på insidan nu när jag ska lämna bort den för lite omvårdnad, besiktningen hade lite synpunkter på räsern som behöver fixas och det får jag allt ha hjälp med! Min snälla pappa hjälper mig att göra detta=)
Nä nu ska jag strax grädda de första kanelbullarna=)
Kramar från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Awww, kanelbullar som är så gudagott!
    Det var längesen jag bakade såna,
    det får jag nog göra snart.
    Vi ses imorgon. :D
    Kram

    SvaraRadera