2011-01-18

grupparbete och spruta!


Idag efter barnlämning så var det frukost hos en kursare och grupparbete som stod på dagens att göra lista, vi var hur duktiga som helst och kom en bra bit på väg.
Hem om åt lite lunch sedan hämta L på dagis och vidare till bvc för mätning, vägning och spruta (som han var så duktig och tog utan större protest). L följer kurvan bra och längden var hela 109 cm och vikten 18,5 kg så visst har min minste vuxit 12,5 cm på ett år. Jag vill också växa på längden så att min vikt blir mer proportionerlig. Men så är det ju tyvärr inte, så jag får kämpa vidare med vikten och jag var och köpte nytt årskort idag så nu kan jag träna ytterliggare ett år =)
Nu ska jag strax fortsätta på att göra listan idag:
* tvätta
* vattna blommor
* plocka undan
* tömma diskis och fylla den, starta den
* laga kvällsmat
* hänga/vika tvätt
* plugga elsäkerhet
och säkerligen en massa saker till...nä det är väll bäst att dra ner till tvättstugan=)
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar