2011-01-10

packat och klart!

Denna helgen har jag tillbringat på jobb, medan min goa familj har fått roa sig på egen hand och det har de gjort =)
Jag har i stort sett bara varit hemma och sovit och ätit frukost, så jag har inte sett mycket av min familj, men så blir det ibland!
Så nu idag är planen att städa ut julen och ta tag i röran som har fått härja fritt i helgen med andra ord här ser ut som sjutton! jag ska bara hitta orken, var katten jag nu har lagt den=)
Igår morse berättade vi att vi ska åka bort ett par dagar...och när jag kom hem igår kväll så står där fem fullproppade kassar!? Jag fattar ingenting frågar H om han har slängt detta från barnen, nä han trodde det var jag som fixat med detta...närmare titt på kassarnas innehåll spel, sagoböcker, bilar, dvd och gosedjur...så förstår vi att killarna har börjat packa! Ja jösses vad vi skrattade så tårarna rann =) Fem kassar proppfulla med leksaker! (jag hade sagt på morgonen att lite leksaker ska ni få ta med)
Jag frågade nu på morgonen vad det var för kassar...svaret blev som väntat det ska vi ha med på semestern...jaha var bara mitt svar...hmm nu ska jag bara övertyga killarna att två kassar med böcker är lite mycket för ett par dagar och att det inte är nu som vi ska åka utan det är länge tills dess!
Ja jag undrar hur dessa små härliga killar har tänkt, så inatt har deras nattkompisar (gosedjur) fått sova i plastkassar! Jag har inte hjärta att packa upp dessa kassar utan får nog prata med killarna och förklara!
Nä just det jag får ta tag i städningen nu om jag ska bli klar innan midnatt!
Kramar till er alla från /Melsvammel

1 kommentar: