2011-01-21

Sjuk=(


Jag har sovit urdåligt inatt pga förkylningen som bröt ut under natten jösses vad jag har frusit och svettats om vartannat, så i morse kände jag mig som en urvriden gammal disktrasa nysningar, snorig näsa, yr och ögons som tåras. Jag som känner att jag inte riktigt har tid att vara sjuk just nu, men jag får väl försöka krya på mig lite eller mycket under helgen! Så min dag har bestått av att ligga på soffan, dricka The i mängder sovit lite har jag med gjort läst lite i en bra bok.
Just nu känner jag mig rätt pigg, men jag vet att det troligen vänder igen framåt natten.
Just nu så ska jag egentligen packa lite saker till M som ska hem till mormor över veckoslutet vi ska bara ha ett barn hemma och hitta på saker med dock inte bestämt vad än=)
Jag får inte köra och lämna M hos mormor utan det ska vara pappa så jag får väl ge mig på den punkten behöver ju inte ha bråk om allt...och jag behöver ju inte smitta ner henne med mina elaka basilusker, jag får träffa min mamma på söndag istället för då ska hela familjen dit=)
Nä nu till M:s packning
Kramar från en förkyld /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Krya på dej.
    Tror du inte att det är Maya
    som är boven i dramat när det
    gäller förkylningen? Jag har
    också blivit lite snuvig. Håller
    på att försöka mota bort den med
    lite echinaforce. Får se hur väl
    det fungerar.
    Ha det gott så ses vi på måndag
    vid ambulansen. :)
    Kram

    SvaraRadera