2009-06-26

Torsdag = jobb

Hej alla!

Idag var det jag som väckte tuppen på väg till jobb, det har varit bra på jobbet idag jag blev bjuden på glass och jordgubbar och det tackar man inte nej till mums!
Det var kanon väder hela dagen molnade på först under eftermiddagen men vad gör det, det är ju fortfarande varmt med blåst.
Hämtade mina små killar redan halvfem idag och de var super glada för det för nu skulle de hem och bada i poolen sin!!! Vi tog oss ett dopp alla fyra men fy vad det var kallt men inte lika kallt som igår, kände ju att vattnet var varmt på ytan men på botten uha vad kallt, småkillarna badade en stund medan jag och H nöjde oss med ett dopp var!!! Hoppas på värme och sol hela dagen i morgon och på lördag så kanske det går att bada en liten stund!!!
Min syster kom och lånade en filt av oss hon skulle på picknik och grilla med några arbetskompisar hoppas att de fick en bra kväll utan att frysa för mycket!
Jag längtar till helgen för då är jag ledig och ska bara vara med nära och kära, för sen så är det slutspurten innan semestern bara 8 arbetspass kvar då! Det ska bli skönt med lite ledigt och killarna undrar när de ska få vara hemma med oss! Men de har det bra på sitt dagis men det är ju klart det är inte så många barn kvar nu, många har redan gått på sommarlov!
Nä det var allt för idag kramar i mängder till er som vågar / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar