2009-06-05

Jag är stolt

Hej

Idag på morgonen förvånade min lill kille mig med att skriva sitt namn och han var så stolt som bara en nästan 3½ åring kan vara! Han har förvisso skrivit det en gång innan utan hjälp och det var den 25 maj men idag tror ja han skrev det tio gånger på raken!!! utan hjälp!!! Lite problem med k men man ser att det är ett k ändå!!! Sedan ritade han en båt med massa vågor och en ratt och en gubbe med armar och ben, fötter,ögon, näsa, mun & öron gissa om man blir förvånad och mycket stolt samtidigt!!! Älskar att se mina barn göra framsteg och i skrivande stund har de varit goa vänner nästan hela dagen, bara några små saker de tyckt olika om!!! Lilleman blir inte helt glad på broren som ska styra lite mycket ibland men de löser det utmärkt själv.

Många kramar till er alla / Melsvamel

1 kommentar:

  1. Jag får inte ditt bankkonto att funka. Det går inte att skicka till dig. Minns att det inte gick sist heller... Ville bara säga att jag inte glömt bort dina pengar ;-)

    SvaraRadera