2009-06-03

onsdag super sjuk

HEJ!

Jag har dragit på mig en rejäl förkylning, t o m. så att jag körde hem från jobb tidigare, sen har jag sovit tittat på film hela dagen och min käre make sa att jag nu visste vad en mans förkylning är för något, jag höll dock inte med riktigt när jag vet hur ont det gör att födda barn.
Men jag förstår att männen är nästintill döende med en sådan här förkylning jag är nästan bara död ju!!! Hosta , feberfrossa, täppt näsa, hes håller på att tappa rösten helt!!!
Hur skall detta gå i morgon fm innan barnen ska till dagis klockan 11. Allt löser sig!!! Maken min är super gullig och hjälpsam och storprins gav mig en klapp på kinden efter kvällsmaten och sa mamma älskar dig! Jag börja ju nästan gråta ju!! Lillkillen är inte så dålig han heller jag bad honom att hämta min kudde i soffan, han kom med två för han tyckte jag behövde det :)
Så jag är helt klart sjuk och ska inte jobba mer denna veckan jag har ingen ork och röst till det!
Men ni får ha det allra bäst kramar om ni vågar! Syster med familj krya på er!!! / Melsvammel

1 kommentar:

  1. Skickar massor med krya på dig-kramar till dig och hoppas att du snart blir frisk. Skönt att familjen din passar upp dig, det behöver man när man är nästintill döende. ;) Ang. midsommar så tyckte även Andy att det lät som en super bra plan. Vi kan ju höras om detaljerna. Massor med kramar [alltså ännu fler, dock inga krya på dig kramar denna gång...] :) från mig till dig

    SvaraRadera