2009-06-02

Sommar idag 1 juni :)

Hejsan!

Nu har visst sommaren anlänt till oss i Skåneland. Så skönt så:) Jag förstår inte var maj månad tog vägen den kom & försvan lika fort. Puts väck är den !
Men jag hoppas att sommaren inte försvinner lika fort.
Idag tog jag mina små trollisar & min syster oss ut till vår lilla goa mamma för att fira morsdag en dag försent. Men så blir det ju ibland, vi hade frukost med oss och barnens morfar var också på plats för att inta den eslövska frukosten, det var ost, köttbullar, rödbets sallad, skinka & massa grönsaker det var mumsigt!
Mamma blev så glad över sin morsdag present så hon t o m. sa var är regnet!! och detta ska komma från henne som inte alls gillar sådant skitväder!!!!
Vi var inte där så länge för mamma hade annat för sig på eftermiddagen hoppas att det gick bra.
Väl hemma igen så plockade jag och kidsen lite & jag fick tvättat all vår tvätt.
Vid fyra kom syster med pojkvän och det blev lite fart på mig som nästan satt och sov i en fåtölj, det var så skönt där i solen att det bara inte gick att hålla ögonen öppna.
Då blev det fruksallad som vi skulle ätit hos mamma och senare spelade vi lite wii och åt kvällsmat som blev en flottig pizza men det blev en mycket trevlig dag.
Så tack för idag och kramar till de som vill och vågar / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar