2009-06-24

Invigning av vår nya pool =)


Hej alla!

Igår kväll inhandlade mina killar i familjen en pool till oss =) så när jag kom hem vid 22 tiden satt mannen på altanen med min lappis i knät och vakta på fyllningen av vatten i poolen.
Vid midnatt gav han upp så nu fortsatte jag i morse så vid 11 tiden idag gick premiär doppet killarna konstaterade att det var kallt ja det är ju inte så konstigt den är ju fylld med kall vatten!!!
Men det hindrade inte små folket i detta huset och jag tänkte kan de bada så kan jag, så på med badkläder och så i poolen fy fasiken vad det var kalt men nu var jag ju som sakt i och då skall jag doppa mig och det gjorde jag det var så kallt att det svartnade för ögonen och jag trodde skulle dö så kallt var det!!!
Så nu dröjer det ett par dagar innan jag tar nästa dopp i poolen, men det hindrade inte småfolket från att bada så det har badat till och från hela dagen!!!
Småfolket har varit väldigt glada och stolta över sin nya fina pool, ja så dagen har bestått
av en massa glädje, väldigt lite bråk och tjafs men med en massa sol och värme så skönt så!!!
Många kramar till er alla som vill och vågar / Melsvammel

2 kommentarer:

  1. OOOH pool!! När kan man komma? ;-)
    Adressen till min blogg: yvonne2009.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Grattis till poolägandet :-) Så mysigt det ser ut, lägg gärna in en bild på de badgalna grabbarna! Kramar

    SvaraRadera