2009-06-11

onsdag =)

Idag har jag och mina kids varit lediga från jobb och dagis, så vi har passat på att leka och mysa.
Jag tycker nog att sommaren kom på vilovägar har ju knappt varit utanför ytterdörren på hela dagen. Jag saknar faktiskt värmen och solen så att man kan vara ute och fixa och leka med kidsen. Men sommaren kommer nog snart får jag hoppas , då ska vi köpa ny pool till killarna så att de kan bada när vädret tillåter!!!
Nu i kväll har jag och min syster och mamma varit på burkparty ja jag vet det var inte alls länge sedan sist, men denna gången kom jag hyfsat billigt undan, under 500 kr och denna burk jag inte kunde motstå denna gången den kan man koka ris i micron så vi får allt se hur bra den kan vara!!!
Kramar till er alla som vill och får / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar