2009-06-21

Dagen efter

Hejsan svejsan ....

Idag är det dagen efter den berömda midsommar afton det är ju ofta som man mår som en mullvad som kommit upp dagsljus, men inte här inte.
Vi är väl trötta och lite slitna men annars mår vi bara bra min syster ringde och ville ha frukost, så hon kom vid 10 och stannade hela dagen hon åkte hem halvåtta då maken körde henne till pojkvännen.

Maken tvättade min bil och sin mc det är vad han gjort idag utöver hjälpt till med disk och undan plock.
Jag och min syster pysslade ett bra tag vill säga hela dagen med undantag för mat intag och det har det varit i mängder idag kan jag lova, min syster är inte stor i maten men dagen efter ja då kan hon äta mängder!!!

Syster min har tittat på film med lillkillen en stund medans jag pysslade som aldrig förr, ja det blev en del med jul motiv på, ja jag vet att det är ½ år kvar till jul men så här kan det bli ibland!!!
Nä nu ska jag gå och lägga mig på soffan och se om där är något på tv:n... så ni får ha det bäst tills vi ses och hörs kramar till er alla men speciellt mina svärföräldrar som firar 40 årig bröllopsdag kramar till er från oss / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar