2009-06-29

Helgen som varit

Hej alla!!!

Helgen som varit har varit full med en massa inte måsten....de tar vi en annan dag!!!
I lördags morse kom min syster hit på frukost och hade gott bröd med sig vi åt ute på altanen sen var det dax att hjälpa syster (min med håret) att förvandla sig från söt till ännu sötare hon och pojkvännen skulle på bröllop i Bjärred.
Jag hade lovat att köra dem ditt och H hämta dem klockan 01.00 och det gjorde han med men kom inte hem förrän vid 04.45 ett besök inom akuten hans det med på hemvägen!
På lördag eftermiddag kom min andra syster med familj på besök och vi hade en underbar dag ute och kidsen våra var mer i vattnet än på torra land de hade det underbart i vår pool!
Vi grillade upp en del av köttet som blev över från middsommarafton så vi fick god mat!
En hel del skitsnack hans med och vi pratade om någon form av mini tripp någonstans under vår semester vi får se om vi får ihop det och var vi hamnar men det är kul att vi hittar på saker tillsammans! Annars kommer vi kanske till badet eller stranden vem vet!
Söndagen har också varit en mycket bra dag och kidsen har badat till och från hela dagen idag med lillkillen har varit lite mer på torra land än i poolen, men storkillen han bara älskar allt vad bada heter så han har snart simhud mellan tårna...
på eftermiddagen hade vi besök av mina svärföräldrar och det var mycket trevligt det var länge sedan vi sågs sist, men idag blev det fika och kvällsmat grillat bjöd vi på och det var gott!
Det bästa var nog att svärfar sa att det var ca 20 grader i poolen men när han badade med kidsen så han jag doppa mig innan honom, det var nog inte 20 grader när allt kom omkring, men det blev ett dopp till slut och lite lek med storprins.
Det är vad denna helgen har haft att bjuda på hoppas att ni med har haft en skön helg kramar från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Oj, vem fick åka till akuten och vad hade hänt? Det lät läskigt... Ha en fin dag i solen

    SvaraRadera