2009-06-16

Helgen gick i jobbets tecken

Hej alla!

Denna helgen har det varit min tur att jobba och stå i. Det har varit en bra jobb helg!
Min familj har fördrivit tiden med lite städning, undan plock och troligen en massa bus och lek saknar min familj på helgerna men jag jobbar inte fler helger nu fören efter min semester har två fredags pass som jag slutar 21.30 och ett pass jag slutar 20 kvar och det kan man ju överleva så nu är det inga helg jobb på 10 veckor det låter som en hel evighet det ju och det är det med ;)
Min käre man och mina små troll hamnade under trimmern i lördags så nu är alla killar i denna familjen väldigt kort håriga lillkillen tyckte det var häftigt att bli snaggad första gången för honom det tar ett tag innan jag vant mig vid hans nya utseende nu är små killarna lika varandra igen både på gott och ont!
I söndags så var det rally här i staden, men tyvärr så var jag tvungen att jobba ingen som kunde byta med mig och det är ju inte hela världen men jag hade velat se när barnens morfar sprang till rallybilen!!! Ja han sprang enligt min make för han hade missat sin start tid:) Så barnen fick träffa sin mormor och sina mostrar och sin kusin vitamin en stund och det tror jag att de uppskattade!!!
På kvällen så kom min lillsyster och hennes pojkvän J på besök och hjälpte oss att äta all mat vi grillat och min syster var faktiskt lite bakis, det kan man vara fast man inte har ont i huvudet;) hon hade varit på mö hippa dagen innan och haft det trevligt!
Det var väl lite om denna helgen som gått....
Ha det nu bra tills vi ses och hörs alla, kramar till var och en / Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar