2010-07-29

(vi) JAG har gjort det!!!

M:s rum när det är nystädat dock gammalt kort
L:s rum när det är nystädat dock gammalt kort här med

Hej igen!

Nu är det gjort...jag fick lite hjälp...av de små trollen men med en helvetes massa skrik och gråt och tannagnissel och en himla massa tjat från min sida...nästan så man tappade rösten på att tjata=/
JAG har städat ungarnas rum och det tog TVÅ ½ TIMME, fatta att dessa barn kan spre sina saker omkring sig som en bonde sprider dynga på sitt fält! (jaja lite hjälp fick jag) De är duktiga på att mygla!
Nya regler from idag:
* inga leksaker där de inte hör hemma, (för då tar jag dem)
*städa sina rum varje kväll/ta upp saker från andra rum
Och jag har lovat mina små änglar att de INTE ska få en endaste leksak till förrän de kan hålla ordning på sina saker/rum om det så dröjer till jul...så gäller detta! Så ni som vill sponsra barnen med leksaker snälla spar på det till jul =)
Snart kvällsmat, fixa till mig och dra till jobb och bastun kramar /Melsvammel

L:s kommentar alldeles nys:

När jag sa att det är mat?
L redan?
Jag du var ju hungrig så du höll på att svälta ihjäl? (fick ingen frukt tio minuter innan mat)
L till Max mamma är helt galen!?

Hmm...det kanske jag är det växer ibland horn i pannan och svans har jag med =)

1 kommentar:

  1. Som mamma är man hela tiden aningens galen! Jag har varit galen de sista 24 åren, och trivs ganska bra med det faktiskt! Hur galen man än är, så kommer di små liven tultandes hem till mig så fort det är nåt - så helt galen har man nog inte varit ändå.
    Du är 100% säkert en helt galen toppen-mamma!Sköt om dig
    Kram

    SvaraRadera