2010-07-10

Inte klaga, inta klaga...


Hej alla!

Inte klaga men idag tycker jag det har varit lite i varmaste laget, suttit inne hela fm och eftermiddagen med luftkonditioneringen på och pysslat med syster kul! orkade bara inte vara ute för kvavt och varmt.
Vi kröp ut vid 16 tiden på altanen och smälte bort killarna passade på att bada som galningar i poolen, syster solade en stund, Jag försökte att överleva så jag drack mängder med vatten det hörs hur det klunkar om mig när jag går=)
Nu har småkillarna lagt sig får se hur lång tid det tar innan de somnar, fortfarande varmt så det snurrar uppe på övervåningen.
Är hungrig men vill inte ha varm kvällsmat L åt yoghurt & kanel i mängder medan M åt korv med bröd, jag och maken äter en bacon, pasta, skinksallad senare när det är lite svalare och kanske en kall öl till det =)
Imorgon skall jag till stranden och ha det skönt, får se vem som följer med troligen så blir det jag, mamma min och barnen=)
Nä nu ska jag krypa ner framför soffan och njuta av svalkan som finns där!
Många och långa kramar till er alla från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar