2010-07-27

Summering av den gångna veckan!

Hej alla!

Har inte haft riktigt tid att skriva här på bloggen, men livet leker & det känns som om man bor i en resväska, vi har farit hit & dit & fram å tillbaka den senaste veckan.
Vi har varit i stugan i Ystad med svärföräldrarna två härligt svettiga nätter, lämnat killarna där! Iväg en sväng för att jobba några nattpass, Ystad hämta barnen, Ystad lämna barnen över helgen, hem, jobba, promenera, planera bröllopspresent, inhandla, iväg på en väldigt trevlig bröllopsfest =)
Hämta hem killarna igen efter helgen & nu borde jag verkligen ta tag i alla kassar & väskor och inte tala om all tvätt hmmm...det får bli min huvudvärk imorgon =)
Men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från den gångna veckan!! Se förra inlägget!
Många kramar till er alla /Melsvammel






1 kommentar:

  1. Hej Sis!
    Ser ut som att ni haft en trevlig sommar med en massa äventyr, precis som vi har haft. :)
    Jag önskar att jag haft fler veckor semester, Men är tyvärr inne på sista veckan.
    Jag tycker absolut att vi borde träffas snart.
    Har ni nån dag som skulle passa er?
    Ha det så bra.
    Kramar i massor.

    SvaraRadera