2010-07-03

polis...jakt....värme

ett glas kallt vitt vin till lunchen, det var jag allt värd =)
M:s nya leksaker som han valde väldigt noga, lekt med dessa hela kvällen!
L valde en gaffeltruck han inte helt oväntat =)




Hej alla!

idag har barnen, maken & jag åkt tunnelbanan själv, för våra goda vänner skulle fixa inför festen i morgon. När vi kom till tunnelbanan så var polisen där och fixade med något!
Min lillkille och polis kvinnan pratade lite
L: jag heter L
P: det var ett fint namn
L: jag har en blixten & så visar han sin bil hel nöjd!
P: ska ni åka och bada?
L: nä vi ska till leksaksaffären, hejdå!
Sen började vår jakt på att hitta en leksaksaffär men vi fann den allt till slut och där inne valdes det med väldig noggrannhet kan jag lova, men efter drygt en timme så hade vi två väldigt nöjda killar med oss därifrån...vi gick en liten sväng till sedan intog vi lunch på pizza hut å gud vad det var gott!!!!
Efter det blev det besök i godisaffären tvärs över gatan så ja våra barn har allt haft en kanon dag när vi kom hem igen då höll våra goda vänner på att baka pajer inför morgondagen och ungarna tittade på film, maken satt vid datan en stund jag la mig i sängen för att läsa tidningen men jag somnade allt, för det var för varmt i lägenheten och ute helt vindstilla men jag tycker om att sommaren allt har kommit =)
Nä nu ska det strax läggas barn så vi vuxna får lite tid att spela spel, drickas lite vin och snacka lite...med andra ord ha det trevligt =)
soliga & varma kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar