2010-07-29

Huset fullt av killar!

(och ja så här ser det ut på två rum fast värre (så ut så innan kompisarna kom) och i köket efter deras lek med kompisar förstår att de inte vill leka på sina rum)

Hej alla!
Syster + sambo rykte in som barnvakt nu en stund på morgonen så att maken kunde komma till sitt jobb, för jag har jobbat inatt handla lite frukost med hem, åt en riktigt härlig frukost.
Vid elva tiden kom kompis W till M men L fick också vara med och leka en stund senare ringer O och vill leka så han kom med, nu var huset fullt med ungar och det har gått hur bra som helst alla lekte fint, mycket transformers, bilar och lite lego.
De ville vara ute en sväng men då började det åska så det var bara att få in killarna=)
Där rök min lugna dag, jobbar inatt och har sovit rätt dåligt i bastun på den hårda bänken menar sängen...men men jag är ju ledig i helgen, så då kan jag vila.
Jösses som här ser ut jag är van vid två killar som drar fram men fyra killar är dock två fler, så nu skall jag få mina små hjältar till att röja undan efter sig och sina kompisar för så här får det inte se ut! Jag får nästan ångest så mycket saker mina barn ligger inne med. Nä nu får jag jaga på killarna och jag får nog hjälpa dem på traven allt!
Kramar en trött /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar