2010-07-30

Regn, regn å lite regn till

Hej alla!

Ja idag regnar det och det har gjort sedan jag steg upp klockan 6 i morse efter en relativt skön sömn på jobb, ingen bastu men dock en träbänk till säng, men jag ska inte klaga har bara fem nätter kvar=) Sen några lediga dagar sen börjar skolan igen ska bli så kul=)
Men tråkigt att det regnar för barnen kan inte komma på något att göra! Själv har jag röjt undan det sista efter vår vecka i kassar och resväskor, och tom hittat mitt skrivbord under all bråte!
Nu väntar M på att A ska komma så de kan bada i poolen fast det regnar, tiden tills dem kommer vill aldrig infinna sig så M är som en rastlös tupp i en hönsgård utan hönor.
Själv ska jag ta och koka mig en kopp kaffe tömma diskis och plocka lite till innan F,T & A kommer hit och förgyller eftermiddagen och kvällen, detta ser jag fram emot=)
Kramar från en trött /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Jag längtar också till skolan. Vad skönt att du tar dig lite ledigt innan skolan börjar, jag tror att denna terminen blir tuff som attan. Vi behöver ladda om våra batterier.
    Ha en skön fredag.
    Kram

    SvaraRadera