2010-07-15

Ny dag nya utmaningar

(bild från dagen då barnen spelar spelet tio, med lite hjälp av farfar och farmor)
Hej alla
Jag fick sovmorgon till halvtio, det var mycket trevligt vill jag lova=) Tack min underbara familj!
Frukosten intog vi ute jag tyckte det nästan var kallt, inte över trettio grader som vi har haft de senaste dagarna så här dags och inte kvalmigt, det var riktigt behagligt, lite molnigt men vi skulle ändå packa ihop oss för avfärd mot finjasjön, men just då ringer barnens farfar och farmor och vill komma hit och det blir alla tiders det, för det blev ju bara sämre väder, det kom en rejäl regnskur under tiden som vi fikade, och ja finjasjön lär ju finnas kvar även en annan dag =)
tidigare ikväll var vi och tittade på en villa i Kävlinge och ja den var fin men väldigt stor trädgård med massa rabatter mm. Mycket som måste fixas till inne med, men något för den händige och den som gillar enorm trädgård =)
Jag har gjort det igen idag var jag ute på en promenad alldeles själv utan sällskap, jo jag möte väldigt många duktiga motionärer både unga och gamla, de fanns de som sprang och de som gick och så kom jag och det lär inte ha varit en vacker syn andfådd, svettig, och benen var säkerligen en hel mil långa så som jag fick släpa på dem, men jag klarade det och det är det viktigaste=)
Nä nu får ni ha det bäst duschen kallar och sedan ska jag inta min sedvanliga position i soffan innan någon annan hinner förre Kramar /Melsvammel

2 kommentarer:

  1. Vilken villa var det? Spännande ju ;)
    Kul att du kommit igång med att promenera! När man väl börjar så vill man fortsätta, det är jobbigast den första veckan bara :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Kämpa på med promenaderna! Ett två tre så springer du! Kram!

    SvaraRadera