2010-02-28

APU, nya stövlar & L: han kan=)

(Ja se vad detta barn han kan=)
& lite till)

Hej alla!

Jag har varit på min APU idag och min handledare var sjuk men det har gått bra ändå=) Så nu är första veckan av fyra avklarad hoppas att de andra veckorna inte går lika fort för jag trivs verkligen med att vara ute i verkligheten!
Efter APU:n hem åt lunch sen drog vi till Lödde för att köpa fodrade gummistövlar, för vinter stövlarna har gjort sitt och det är ju rätt vått ute nu med all smältsnö=)
Åtrets första riktiga vårdag, solen varit framme nästan hela dagen och gjort sitt, säkert hela 6-7 plus grader jippi! Längtar efter att dra fram grillen och grilla!!!!
Killarna fick lite mer än bara stövlar det blev nya sandaler och nya blixten foppa tofflor till L:s stora glädje! Jag hade förväntat mig att detta med inköp av stövlar skulle bli ett STORT helsike, så jag var laddad med muta bestående av ballerina kex men det behövdes inte, väldigt stolt över mina barn!
Eftermiddes fika och kvällsmat intogs hos farfar och farmor och där har vi lekt med lego, hunnit rita i målarböckerna killarna varit i farfars snickarrum en sväng men dagens bästa är när L sitter på golvet och leker med bilar och inte kommer fram riktigt
L: - farfar flytta den jävla stolen!?
Ja som vi skrattade! Ja vi får passa oss (jag)vad som sägs när killarna hör hädan efter=)
Ja det var allt för ikväll kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar