2010-02-25

Självstudier=)

Hej alla!
Ja idag hade jag fri dag från min APU-plats trevligt med lite ledigt, ledig imorgon med men då ska här fixas lite på hemma plan + att jag måste ta tag i mina självstudier och börja med dem för jag skulle gjort det idag men jag kom visst på fel kurs och hamnade på villovägar, hamnade i grannkommunen för att titta lite på kläder på jakt efter regnjacka + vårjacka men det var mer än hopplöst, men köpte varsin tuff jacka till killarna för mindre än 400kr så jag var nöjd!
Sen blev det lite lunch buffé på en Kina restaurang och där åt jag så jag mådde mer än äckligt illa!
Hem och villa mig på sofflocket innan det var hämtning av två killar, lillkillen var inte rolig alls att hämta idag det tog 30 minuter hem, nu ikväll har vi tittat på tv tillsammans och det är så himla mysigt=) Älskar mina killar!
Kramar en trött /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar