2010-03-01

våren var är du?

Hej alla!

Ja våren den kom på blixtvisit och försvann lika fort för idag har det varit kallt riktigt blåsigt regnat snöat omvarnat, jag som har fått min cykel fixad och varit och köpt lampor till den idag, det blir nog inget med att cykla imorgon=(
Jag vill ha VÅR NU, jag får ta och leta upp våren!
Eller så går jag och lägger mig och drar täcket över huvudet & vägrar stiga upp förrän det är minst 10+ ute=)
Varit på bokrean, men där fanns absolut inget jag ville ha jo en kokbok för barn den hade många goda recept så den blev det för 79 kr.
Handlade på mig lite nya kläder, jag har det rätt jobbigt att hitta kläder så när jag väl springer över det så får jag inte vara snål!
varit ledig idag imorgon är det åter dax att gå till apu:n jag längtar, det är riktigt roligt, ska vara där fyra dagar denna veckan och bara en kväll och det är imorgon! Sedan tre tidiga morgnar hjälp hur ska detta gå, jag som inte vill lämna min goa säng på morgonen.
Många kramar/Melsvammel

2 kommentarer: