2010-02-05

kräcksjuka och inställt barnkalas=(

Hej alla!
Ja i min familj härjar det magsjuka M blev dålig onsdags jag inatt L och maken i eftermiddags.
Så för ca en halvtimme sedan åt jag mitt första mål mat för dagen! (18.45)
Det ser ut som ett bombnedslag här hemma leksaker, lego, pussel, ritsaker, mm finns precis överallt men det blir ju så när små killarna fått härja vilt när vi föräldrar varit allt för dåliga...tur att de börja bli stora!
På tal om stora så skulle M haft sitt första kalas för kompisar imorgon men, nu har jag ringt runt till alla dessa barn som kommer att bli så besvikna. Känns inte alls kul=( som det är nu kan vi ju inte ha hit någon och många barn är dåliga/ har varit dåliga hörde att de hade varit 5 barn på M:s avd idag de brukar vara ca ett 20:tal!
M jätte arg/ledsen men nu ikväll lite gladare för han får ju sitt kalas nästa vecka istället!
Det är nog dax och förbereda små killarna att det är dax för sängen, inte helt lätt=)
Kramar från en magsjuk/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar