2010-02-08

trött på tåget Thomas...

Ja jag och lillebror har varit hemma från skola och dagis idag för våra magar har levt sitt eget liv, så vi har legat i varsin hörna i soffan och slapat nästan hela dagen L har tittat på tåget Thomas en miljon gånger och likaså Linus på linjen (men de kan jag med för jag älskar denna lille vresige filur, kommer ihåg när han gick på tv:n när jag var barn och anslagstavlan tyckte jag också mycket om)vi har hunnit att se chuggington en annan serie med en massa tåg!
Så inatt kommer jag nog att drömma om tåg och deras äventyr! Tuffi tuff!
M har lekt med en ny kompis efter dagis, S och M har aldrig lekt på fritiden men nu ville S att M skulle följa med honom hem och det var ok och de har haft det super kul och de lekte i den största snöhögen på hela det området! Kul att M har kompisar att leka med=)
Allt för idag kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar