2010-02-02

en jäkla massa snö



Hej alla!
jag har varit uppe innan tuppen idag, jag väckte den stackaren när jag kom till jobb. ja ingen skola idag inte utan självstudier som jag precis blev klar med. Men mitt eget fel jag kunde gjort de igår kväll eller så hade jag kunnat strunta i jobba idag! Men nu är allt klart jobb och plugg för ikväll.
Det var lagom intressant att ta sig hem från jobbet, för det hade börjat snöa och blåsa bra då vid två tiden, men jag kom hem även om jag inte riktigt trodde det ett tag när jag lyckades fasna med grå räsern, så nu kommer jag inte köra för än det är vår och ingen snö ute! Hmm jag tror inte riktigt på mig själv! Jag struntade i träningen idag för jag vill inte riskera att fastna en gång till, min bil är rätt låg. Men som det snöt och blåst sedan i eftermiddag maken min och L trotsade vädret och drog iväg till simskolan, de kom hem hela och likaså grå räsern. Tror det blir att ta bussen till skolan imorgon eller gå får se hur mycket skit som ramlar ner från himlen inatt=)
Nä nu ska jag krypa ner i sängen min för jag har varit uppe sedan 05.00 så jag är riktigt trött nu
sov gott kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar