2010-02-01

massa snö



Hej alla!
Denna eviga vinter tycks aldrig få ett slut. Jag hade bilen till skolan idag för jag tyckte det var jobbigt att gå ca 3 km på oskottade gångvägar hade nog inte kommit fram idag.
På skolans p-plats var det fullt med snö, så där vågade/vägrade jag köra in med grå räsern för då hade vi inte kommit där ifrån...ännu suck! Parkerade tvärs över gatan på andra skolans p -plats fy fy på mig, smäll på fingrarna=)
Roligt i skolan idag, vi hade social omsorg första lektionerna efter lunch var det dax för favvo ämnet psykologi, idag var det riktigt roligt vi lärde oss 1. att våld löser alla problem=) 2. vi pratade om våra namn hade inte planerats av läraren, det tog nästan halva lektionen=) 3. vi hann gå igenom det läraren ville! 4. Jag somnade inte idag=)
Jag borde nog börja titta lite på min hem uppgift som jag skall ha gjort till på onsdag morgon, vi har självstudier imorgon och jag skall så klart börja 07.00 med att infinna mig i Bjärred på jobb, hoppas inte på snö inatt, inte halt väglag ingen snö i morgon ja ni vet allt det där.
Många kramar från en som är trött på snön/Melsvammel

Ps. vi har ett styck barn med namnsdag idag, grattis till dig gubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar