2010-02-26

VÅR?

(denna vår bild är från påsken -09, då var det riktigt varmt & skönt ute, men vi är snart där=)


Hej alla!

Ja idag har man kunnat känna känslan av att våren är på väg!
Fåglarna har kvittrat och solen varit framme och värmt sina varma strålar på snön som sakta men säkert smälter undan för undan!
Hoppas nu att solen är framme ett par dagar till så har vi snart barmark, så att vi kan börja cykla till dagis och skolan jag menar APU-n=) Dit ska jag igen i morgon för att köra på hela helgen men det är kul och nu har jag varit ledig två dagar,
idag har varit fixar hemmadag, med undanplock, disk, tvätt, storhandlat för det var helt tomt i både kyl och frys inte roligt alls, men nu är det gjort, Phu!
Just nu har vi ätit god kvällsmat och till det så har vi tagit oss ett glas rödvin mums!
Lillkillen ville se sin älskade polarexpressen så det får han göra ikväll, den går på söndag också på tv så det blir säkert en omgång till denna helgen=) Storkillen tittar på transformers på sitt rum så det är faktiskt riktigt lugnt för tillfället och maken sitter på sitt rum och jag här sån social familj vi är hahaha=)
Kramar från en som kännt av våren /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild! Jag längtar tills blommorna kommer upp. De kanske redan är uppe under all snön :)

    SvaraRadera