2010-02-18

skolan slut...

Hej alla!
Gick till skolan mina öron tappade jag någonstans mellan hemmet och vattentornet så jäkla kallt var det om öronen. (ca 300m)
Började dagen med en snabb frukost med goa kursare sedan hade vi data prov och hur det gick får jag reda på om fyra veckor...hmm det gick nog si så där svarade på det mesta och det såg någorlunda ut som lärarens papper, så nu får jag hoppas att det blir ett litet mini g iaf.
Idag är sista dagen i plugget på 4 hela veckor vi ska ut på praktik nu och det ska bli skoj och lärorikt, jag hamnade på ett äldreboende med dementa så det ska bli spännande!
Har varit hemma hos en kursare på kaffe och en del skitsnack men det vara bara trevligt.
Lillebror fick gå hem tidigare från dagis pga feber, men sovit lite nu i eftermiddag så han verkar lite piggare=)
Sedan middes tid har det snöat igen och igen och igen, tar det aldrig slut!!!!! Jag vill ha vår! jag har faktiskt nästan gett upp hoppet om vår känns så hopplöst jobbigt med all denna snö!
Nä det var allt för denna gången kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar