2010-02-06

anfallande lego

Hej alla!
Nu är hela familjen åter på benen efter den otäcka magsjukan, hunnit tvätta, städa efter barnens framfart. Mannen och barnen har varit ute och rastat grå räsern, handla någon form av väska till mc:n (snart vår), nytt duschmunstycke och det viktigaste av allt lördagsgodis=)
Under tiden så tog jag hand om hemmet lite och jag skulle in på M:s rum efter en stunds balanserade och letande efter liten gnutta golv att sätta fötterna på men jag missar och faller rätt ner i en hög med lego och sätter hela min kroppstyngd på en enda legobit så nu har jag enormt ont på högra skinkan. Tur ingen såg mig dansa denna vackra balans övning innan jag kraschar ner i en hög!
Jag ska säga att jag var mindre glad på alla dessa jäkla lego bitar som strös i hela huset oftast trampar jag på dem och det vet ju de flesta hur himla skönt det är not! Hade ingen ork att hämta svarta säcken och ösa ner skiten i, men i morgon ska mina barn städa sina rum, så är det bara =)
Har sovit bort nästan hela eftermiddagen och ja jag behövde det, det var jätteskönt men det blir nog tidig kväll ändå!
nu ska jag se melodifestivalen=)
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar