2010-03-21

Ja, jag är klar=)

Hej alla!

Jag satte en egen deadline på min skoluppgift, vara klar innan 21.00 och jag klarade det med råge klar 20.40. Som sagt jobbar bäst under press. Jag har samtidigt fixat kvällsmat potatis gratäng, kotletter som blev över från igår och goda såser. Har hunnit tvätta också! (5 maskiner)
Nu tittar jag på tv och det tycker jag att jag är förtjänt av.
M har varit hemma hos W och lekt ett par timmar i eftermiddags och det har gått bra. L har varit hemma och lekt och tittat på tv och vi har byggt en riktigt stor tågbana=)
Ja och imorgon börjar verkligheten igen jag skall till skolan, det är med blandade känslor som jag går dit har trivts bra på min APU plats och saknar verkligen att jobba, men det skall bli kul att träffa alla kurskamrater igen, men jag misstänker att vi blir inkastade med en himla massa hemuppgifter=)
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar