2010-03-26

ja du härliga vår! välkommen!


( bilder på barnen och Maya från förra våren )

Hej alla!

Idag har varit en minst sagt annorlunda dag men nu är allt bra mycket bättre än i natt! Så nu hoppas vi på att det fortsätter så här=) (den är snart slut)
Idag har jag efter lämnat på dagis eller förskolan som det heter så fixade jag lite här hemma men kunde inte komma på något roligt att göra så jag har faktiskt varit riktigt duktig och pluggat hela dagen, vid 12 tiden kom jag ju på att det var riktigt varmt och gott ute så då kokade jag mig en kopp te och tog mina skolböcker med mig ut och satt ute och pluggade till strax efter två då jag passade på att ta mig en tupplur för jag har sovit så dåligt inatt=/
Lite dåligt samvete över att killarna har varit på dagis precis hela dagen men sen å andra sidan så kan de kanske vara hemma helt nästa torsdag och vips så blev det bara en 3 dagars vecka! Jag är ju hemma hela nästa vecka för lärarna har påsklov men jag har en hel hög med uppgifter att göra som skall lämnas in efter lärarnas påsklov=)
Jag ska försöka plugga undan allt till på onsdag så jag är klar, så jag bara ska renskriva det. Killarna ska bara vara på dagis mellan 9-15 så de också får njuta lite av sin mamma, jag vet att de vill till lekplatsen så nästa vecka efter dagis så tänkte jag överraska dem med att ha en picknick med mig och vi går till lekplatsen och har lite kul =) så håll tummarna för bra väder!

Det var väl allt för stunden kramar till er alla /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar