2010-03-16

vår idag med


Hej alla!

Det har varit kallt inatt igen ca 7 minus, så det var till att skrapa bilrutorna idag igen, men det går åt rätt håll iallafall, för solen är framme och gör sitt jobb, snart så är all snö äntligen borta.
Det är faktiskt så att jag längtar tills man kan göra fint på sin altan och fixa lite i trädgården, vi ska sätta en ny häck av något slag jag tror att det blir en luguster häck. sedan har vi lite andra små planer för vår inte så tilltalade trädgård, planerar att ta ner ett plommon träd, lägga stenplattor, flytta gungorna och var vi ska ha poolen ja men än så är det bara i planeringsstadiet får väl se hur det blir.
Längtar så tills vi kan sitta ute och äta...och grilla ska vi nog göra till helgen om vädret fortsätter att vara bra. (äta inne förstås) För då kommer det hit kompisar till oss och det är alltid trevligt med sällskap=)
Nä nu måste jag sätta fart för jag ska till min praktik idag och nu är jag ju inne på slutspurten sedan är det skola för hela slanten!
Många kramar från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Hej hej! Mmm... bullar är alltid bra att ha i frysen. :) Allt är bra med mig och Andreas, men Oliver blev sjuk inatt. Hög feber och förkylning. Tycker våra förkylningar avlöser varandra hela tiden. Hoppas bara att vi alla är friska när det är dags för oss att åka till Qatar. Annars så rullar allt vidare. Hur går allt för er, H's nya jobb, dina studier och barnen? Ha det så bra, hoppas att vi kan få tid att ses snart. Kram Carina.

    SvaraRadera