2010-03-28

långtråkig söndag!

Hej alla!

Ja jag vet inte varför men jag är ingen älskare av söndagar, vad det beror på vet jag troligen är det sedan man bodde hemma och alla var hemma på söndagen då var det allt från äcklig frukost till söndagsstek med katrinplommon och alla dessa måsten som fanns på söndagarna, och att det var veckans sista dag den tog ju aldrig slut! numera försöker jag som vuxen och själv som förälder att hitta på något med min familj just på söndagarna! Jag tycker om måndagar jag för då är det en hel vecka kvar tills det är söndag!
Idag har jag varit lite ur gängorna håller på att bli förkyld och har ingen större lust till något, så vi har bara varit i blipp affären och handlat det nödvändigaste!
Barnen har lekt fint med varandra och jag har byggt lego med L och vi har spelat scobidoo spelet två gånger ja andra gången sluta vi innan det var klart för då insåg L att han skulle förlora likaså var det på bokstavsjakten och komma sist är ju inget som är kul inte ens när man är 4 år=) Jag anar lite lite tendens till dålig förlorare!
Nu har vi lagt barnen och jag hoppas att de får sova och drömma sött=) I morgon är det en ny vecka och killarna ska till sitt älskade dagis jag är hemma med självstudier så de ska gå mellan 9-15 det blir lagom hoppas på fint väder också=)
Det var allt för stunden många kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar