2010-03-27

Regn regn

Hej alla!

Det har bara öst ner en massa regn konstigt igår var det 19 grader + och sol i massor och idag +5 och massor med regn varför inte lika fint väder idag? Hoppas på bra väder imorgon då! Men det regnade inte i stora staden söderut...hade gjort!
Idag kände jag mig utsövd när killarna kom vid 6.30 och ville se på tv, drog mig en stund men lite över sju så åt jag och killarna i huset frukost. Fm så plockade jag lite här och där skulle sätta mig ner och plugga också men då ringde mamma och vi bestämde att hon hämtade mig klockan 13 och sedan for vi till morfar på besök, han visste inte att jag skulle komma med han blev jätteglad och jag med som inte träffat honom på väldigt länge=) Vi var hos morfar en bra stund, sedan tog mamma och jag sikte på att ta oss ur staden M men hamnade en sväng på mobilia och där blev det lite nya underkläder/kläder och kvällsmat & kaffe det var mumsigt.
Så jag har nyligen kommit hem och min make och mina killar är på rymmen (hos farmor, farfar) så jag passar på att skriva ett par rader.
Allt för idag tror jag många kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar