2010-03-11

Nytt jobb och självstudier

Hej alla!

Ja idag började maken min på sitt nya jobb, äntligen=) Hoppas att han nu kommer att trivas dessa nästan 8 månader han har detta uppdraget. I kväll är han på invigning av nya lokaler på sitt jobb! Hoppas att han får det trevligt.
Själv har jag nyligen fått små trollen i säng och hoppas på att de somnar snart, för klockan den börjar bli mycket och de har ju en dag till på dagis denna veckan!
Själv har jag varit ledig från praktiken idag men då har jag ju självstudier att göra och jag ligger nog lite efter men fick gjort lite i fm, men läsa en bok (som man är tvungen att läsa är inte så roligt) och försöka hålla sig vaken är inte det lättaste, jag har sovit middag med i ca 2 timmar skönt=)
Jag skall till praktiken imorgon och på lördag sedan har jag bara tre dagar kvar nästa vecka och det känns verkligen konstigt att dessa fyra veckorna har gått så fort. Men kul att träffa alla goa kursare igen och höra hur de har haft det!
Nä nu ska jag försöka plugga lite till och hoppas på att jag kan hålla mig vaken!
Ha det bäst kram från /Melsvammel

2 kommentarer:

  1. Har Henrik uppdraget på hemmaplan? Hoppas det går bra att läsa boken... Det är så tråkigt när man inte har motivation. Vi ses på lördag. Kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Ja Henrik är i Lund/Malmö. Ja vi ses på lördag kram

    SvaraRadera